Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Playpo s.r.o.

I. Předmět

1) Tyto Všeobecné obchodní podmínky stanovují základní podmínky týkající se používání služeb provozovaných společností Playpo s.r.o., se sídlem Vyhlídková 924, Liberec 25, 463 12 zapsané v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ústí nad Labem s identifikačním číslem 05729831, používající doménová jména playpo.eu, playpo.de, playpo.cz (dále jen „Playpo").

2) Pro všechny uživatele nebo zákazníky Playpo (dále jen „zákazník") jsou tyto Všeobecné obchodní podmínky závazné, i když se užívání nebo přístup uskutečňují mimo Českou republiku. Zákazník přijímá Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP") a kliknutím na tlačítko "Registrovat" prohlašuje, že si VOP pozorně přečetl, že jejich obsah je srozumitelný a určitý, že je pochopil a že s nimi bez výhrad a ze své svobodné a vážné vůle souhlasí.

3) Společnost Playpo na svých internetových stránkách nabízí službu sloužící ke zprostředkování kontaktu a angažmá svých zákazníků, tj. hráčů, sportovních klubu a agentů, informace o nich a o jejich činnosti.

4) Podmínky a ustanovení uvedené níže upravují užívání služeb Playpo.

5) Zákazník se svou registrací zavazuje používat tyto služby pouze pro své účely a neposkytovat svou registraci dalším osobám.

II. Popis a rozsah služeb

1) Playpo nabízí svým zákazníkům databázi a aplikace přístupné na stránkách playpo.eu, playpo.de, playpo.cz a také na partnerských stránkách, do kterých služby Playpo jsou nebo mohou být integrovány.

2) Playpo poskytuje zákazníkům přístup ke svým aplikacím a databázi. To zahrnuje přístup k osobnímu hráčskému profilu, profilu klubů a agentů.

3) Zákazník může aplikaci využít k hledání klubů pro své další sportovní angažmá, hráčů do klubů, jichž je činovníkem, nebo vhodných kandidátů pro zprostředkování činnosti z podstaty své funkce agenta.

4) Zákazníci mohou kontaktovat jiné zákazníky Playpo. Kontaktovaný zákazník se pak rozhodne, zda odpoví, nebo ne. Komunikace mezi zákazníky se uskutečňuje přes vnitřní komunikační systém Playpo.

5) Navázání kontaktu je zpoplatněnou službou. Zákazníci si mohou zakoupit přístup k této službě na dobu určitou.

6) Než bude placený servis zpřístupněn zákazníkům, budou upozorněni, že služba je placená, a informováni o jejím rozsahu a způsobech placení; placený servis bude zákazníkům zpřístupněn po obdržení platby, případně po dobu zvláštních akcí i dříve.

7) Playpo nemůže zaručit, že zákazník dokáže úspěšně navázat kontakty během smluvní doby, ani Playpo nenese zodpovědnost v případě, když do konce smluvní doby zákazník nenaváže žádný kontakt.

8) Zpoplatněná služba (prémiové členství, více dále) je spotřebována, tj, plnění služeb je započato, okamžikem, kdy se zákazníkovi začnou zobrazovat rozšířené informace, funkce a je mu umožněna komunikace, tj. psaní zpráv v rámci vnitřního komunikačního systému. Od tohoto okamžiku už zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, protože mu byl poskytnut přístup k detailním informacím jiných zákazníků.

10) Zákazník bere na vědomí, že Playpo není povinna uzavřít smlouvu, a to zejména s osobou, která v minulosti porušila podmínky Playpo nebo existuje takové důvodné podezření (např. pro totožnost IP adresy).

III. Přístup

1) Jakýkoli přístup do Playpo systému databází vyžaduje registraci, při které je zákazník povinen použít své pravé občanské jméno a příjmení. Svou registrací se zákazník zavazuje dodržovat podmínky specifikované v těchto VOP. Zákazník registrací prohlašuje, že je plnoletý/plnoletá. Registrací vzniká mezi společností Playpo a zákazníkem smluvní vztah, který se řídí těmito VOP.

2) Playpo je oprávněn kdykoli zablokovat a dále neumožnit přístup do systému Playpo zákazníkovi, u kterého vzniklo důvodné podezření, že porušuje zákonné předpisy, a který používá systém Playpo v rozporu s těmito VOP. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že v takovém případě nemá nárok na vrácení ani poměrné části již uhrazených služeb Playpo.

3) Playpo poskytuje služby zdarma (což zahrnuje pouze vytvoření vlastního profilu bez možnosti komunikace s ostatními zákazníky) a dále nabízí zpoplatněné služby, které jsou hrazeny formou úhrady za přístup ke službám Playpo po určitou dobu – tzv. „Prémiové členství" (jedině při uhrazení Prémiového členství má zákazník k dispozici přístup k detailům profilů a ke komunikaci s ostatními zákazníky). Vymezení placených služeb, jejich cena a časová omezenost využívání zaplacených Služeb je stanovena ceníkem, jenž je v aktuálním znění umístěn na https://www.playpo.cz/clenstvi. Než zákazník použije zpoplatněné služby, bude v každém případě upozorněn, že zmíněná služba není bezplatná a jaká je výše poplatku. Služba bude zákazníkovi zpřístupněna po obdržení platby.

IV. Ochrana osobních údajů

1) Při poskytování služeb Playpo se osobní údaje zákazníků, jako například věk, pohlaví, PSČ, telefonní číslo, obrázky a další sbírají, uchovávají, zpracovávají a používají. Pojem osobní údaje znamená data obsahující osobní detaily a konkrétní podrobnosti konkrétního nebo identifikovatelného zákazníka. Rovněž se ukládají osobní nastavení zákazníka pro využívání služeb Playpo.

2) Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, IČO, DIČ apod.), která jsou součástí registrace zákazníka, jsou považována za důvěrné informace a jsou chráněna proti zneužití. Tyto osobní údaje o zákazníkovi nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na poskytování dílčích služeb. I těmto osobám však budou sdělovány pouze v nezbytně nutném rozsahu. Zákazník souhlasí se shromažďováním, archivováním a používáním údajů o něm. Playpo má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to písemně požádá.

3) Zákazník je tímto informován a bere na vědomí, že Playpo shromažďuje a zpracovává výše uvedené osobní údaje na základě zákazníkova souhlasu uděleného při jeho registraci ke Službám, který zákazník může kdykoli odvolat. Odvoláním tohoto souhlasu však není dotčena zákonnost zpracování zákazníkových osobních údajů založená na tomto souhlasu před jeho odvoláním. Odvolat souhlas lze kdykoli písemně [resp. zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní adresu Playpo]. V tomto případě Playpo zastaví veškeré zpracovatelské činnosti. Odvolání tohoto souhlasu však neznamená, že by Playpo musela smazat osobní údaje, které zpracovává pro účel plnění smlouvy uzavřené se zákazníkem. Tímto rovněž není dotčeno právo požadovat výmaz i těchto osobních údajů, které se zákazníka týkají a jsou stále v držení Playpo. Vzhledem ke specifikám Služeb poskytovaných Playpo může být znemožněno poskytování Služeb v případě odvolání souhlasu se zpracováním zákazníkových osobních údajů.

4) Playpo nemá v úmyslu předat zákazníkovy osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci. Osobní údaje mohou být za určitých podmínek zpřístupněny státním orgánům (soudům, policii, notářům, finančním úřadům apod., v rámci výkonu jejich zákonných pravomocí) nebo je Playpo může přímo poskytnout jiným subjektům v rozsahu stanoveném zvláštním zákonem.

5) Tímto je zákazník informován o svém právu požadovat od Playpo přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, jejich přenos popřípadě omezení zpracování. Bližší informace o výkonu mých práv jsou uvedeny na https://www.playpo.cz/zasady-spravy-osobnich-dat.

6) Zákazník souhlasí s tím, aby služby Playpo používaly údaje týkající se jeho osoby pro účely konzultování, propagace, průzkumu trhu, výzkumů a analýzy, aby se služby Playpo mohly vyvíjet a splňovat požadavky zákazníků. Zákazník výslovně souhlasí s tím, že bude dostávat email-newslettery od Playpo. Tento souhlas může být kdykoli zrušen e-mailem na adresu info@playpo.eu nebo v nastavení parametrů v uživatelském profilu. Zákazník rovněž souhlasí s publikováním jeho/jejího profilu na (i) internetových stránkách partnerů Playpo; (ii) internetových stránkách částečně obsahující služby Playpo (mikrostránky); (iii) aplikacích pro mobilní telefony ) a to za účelem zvýšení počtu osob, které mohou mít zájem o jeho/její profil.

7) Zákazník také souhlasí s tím, že se údaje jeho/jejího osobního/klubového profilu mohou předávat vnějším provozovatelům servisních služeb Playpo za účelem rozesílání e-mailů a newsletterů jménem Playpo. Zákazník souhlasí s tím, že jeho/její přístup k Playpo, pokud takový přístup byl uskutečněn přes partnerské stránky, je uložen s cookies. Tyto cookies neobsahují žádná osobní data zákazníka, ale slouží výhradně k podporování připojeného partnerského programu. Cookies budou automaticky smazány po registraci zákazníka. Pokud registrace nebude provedena, cookies bývají obvykle automaticky smazány po 30 dnech. Zákazník dále souhlasí s tím, že Playpo využívá služeb Google Adwords, Seznam Sklik, Google Analytics, Smartlook, Affiliate sítě a Facebook Ads formou umístění měřících kódů na stránkách Playpo, které jsou následně používány pro měření konverzí, remarketing a vyhodnocování návštěvnosti stránek. Společnost ……. poskytuje hostingové služby společnosti Playpo v rámci kterých jsou provozovány její servery a ukládány zálohy dat.

8) V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů nebo nejasností v souvislosti se zpracováním osobních údajů včetně stížností se lze obrátit na Playpo prostřednictvím kontaktů uvedených na https://www.playpo.cz/kontakt.

9) V případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním mých osobních údajů se rovněž lze obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, email: posta@uoou.cz, WWW: https://www.uoou.cz.

10) Více informací o zpracování osobních údajů ze strany Playpo  naleznete na https://www.playpo.cz/zasady-spravy-osobnich-dat.
 

V. Reklamační řízení

7) Případné námitky zákazníka proti jakékoliv provedené platbě musí zákazník poslat do 7 dnů od zaúčtování těchto poplatků na adresu: info@playpo.cz, jinak jsou veškeré platby považovány za bezvadné.

8) Menší překážky pro přístup k službám nejsou považovány za odůvodnění námitky. Menší překážky k zpoplatněným službám znamenají případy, kdy doba, během které zákazník neměl přístup k zmíněným zpoplatněným službám, nepřevyšuje dva po sobě jdoucí dny. Námitky jsou považovány za oprávněné, pokud je společnost Playpo odpovědná za nedostupnost poskytovaných služeb.

9) V případě, že jsou námitky zákazníka oprávněné, platí následující: Zákazníkům, kteří si zaplatili přístup k aplikacím a databázi Playpo na určitou dobu, bude tento přístup prodloužen o dobu, která byla oprávněně namítána jako nedostupná z důvodů ležících na straně Playpo.

VI. Povinnosti zákazníků

1) Každý zákazník se zavazuje považovat za důvěrné všechny doručované e-maily, zprávy v interním i jiném systému a jiná sdělení nebo údaje jiných zákazníků, které obdrží při použití Playpo databáze, a neprozrazovat je třetí straně bez souhlasu původce. Tato povinnost se také vztahuje na jména, telefonní čísla, adresy, profily na jakýchokoliv sociálních sítích či e-maily a/nebo URL jiných zákazníků. Předávání jakýchkoli údajů ne-zákazníků je také zakázáno.

2) Každý zákazník se dále zavazuje nezneužívat služeb Playpo, především:

a) nepoužívat systém Playpo pro šíření hanlivých, nepřístojných, pornografických, urážlivých či protizákonných materiálů či informací;
b) nepoužívat Playpo pro vyhrožování, pronásledování lidí nebo pro porušování lidských práv (včetně práva na ochranu osobnosti), a také pro nabízení či dožadování se peněz nebo jakýchkoliv jiných materiálních či nemateriálních hodnot;
c) neposílat na stránky Playpo žádná data (i) obsahující viry (infikovaný software); (ii)obsahující software nebo jiné materiály chráněné autorským právem nebo právem průmyslového vlastnictví, kromě případů, když zákazník je vlastníkem nebo oprávněným držitelem dotčených práv;
d) nepoužívat Playpo takovým způsobem, aby dostupnost nabídek pro jiné zákazníky byla negativně ovlivněna;
e) neposílat zprávy zákazníkům pro účely jiné než osobní komunikace, zejména nepoužívat systém pro propagaci nebo reklamu služeb či zboží.

3) Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že v případě podezření na nepřípustné nebo protizákonné použití služby, má Playpo právo ověřit data uváděná zákazníkem v systému a podle svého uvážení zablokovat přístup k těmto údajům a zablokovat zákazníkovi přístup ke službám Playpo, jinak ho znepřístupnit či zneviditelnit, popřípadě profil smazat a odstoupit od smlouvy se zákazníkem. V případě pochybností má Playpo právo konečného rozhodnutí o přípustnosti příslušných materiálů.

4) Playpo zajistí důvěrnost veškerých identifikačních údajů a hesel nezbytných pro přihlášení zákazníka a pro přístup ke službám, zejména tyto identifikační údaje a hesla nesdělí žádné třetí osobě.

5) Uživatelský účet – profil zákazníka slouží především k popisu svých sportovních aktivit a navázání spolupráce s jiným zákazníkem. Jeho obsahem zejména nesmí být: (i) texty, které jsou v rozporu s právními předpisy; (ii) texty vykazující znaky podvodného jednání zákazníka;(iii) komerční a reklamní sdělení, nesouvisející s nabídkami sportovních angažmá inzerovaných v aplikaci.; (iv) vulgární nebo sexuálně laděné texty; (v) erotické nebo pornografické fotografie či jen odkazy na tyto fotografie; (vi) autorská díla bez výslovného souhlasu autora; (vii) urážlivé texty, nebo texty motivované xenofobii a rasismem; (viii) texty umožňující zaměnitelnost uživatelského účtu s účtem jiného zákazníka; (ix) kontaktní informace uživatele jako je zejména telefonní číslo, e-mail, odkaz na webové stránky, QR či jiný kód vedoucí na profil uživatele nebo jiné osoby na sociálních sítích, vyjma polí pro tyto informace určených.

6) Zákazník se dále zavazuje zejména neporušovat obecně závazné předpisy, respektovat veškeré pokyny Playpo v souvislosti s poskytováním Služeb. Zákazník výslovně bere na vědomí a souhlasí s tím, že Playpo je oprávněna přijmout veškerá opatření k ochraně svých práv i při podezření na hrozbu jejich ohrožení, a že je Playpo v této souvislosti zejména oprávněna zablokovat, zneviditelnit a/nebo jinak znepřístupnit profil Zákazníka.

8) Porušení kterékoliv povinnosti zákazníka podle tohoto článku se považuje za podstatné, a Playpo je v takovém případě oprávněna odstoupit od smlouvy se zákazníkem, což znamená zejména zablokovat a/nebo smazat jeho profil a přístup k aplikacím a databázi Playpo a nedovolit mu jeho další využívání, a to bez nároku na vrácení jakékoliv části uhrazené ceny.

VII. Zrušení služby, ukončení užívání a odstoupení od smlouvy

1) Každý zákazník má právo kdykoli odstoupit od smlouvy s Playpo bez udání důvodu. Po odstoupení od smlouvy bude profil zákazníka vymazán. Playpo má rovněž právo kdykoli od smlouvy se zákazníkem odstoupit.

2) Pokud uživatel zpoplatněných služeb zruší svou registraci a/nebo jinak odstoupí od smlouvy, souhlasí s tím, že mu nebudou vráceny žádné již uhrazené platby.

3) V případě, že se zákazník nepřihlásí ke svému profilu (tj. nenavštíví emailovou schránku, nepřihlásí se apod.) po dobu delší než 12 měsíců je společnost Playpo oprávněna zrušit takový neaktivní účet – profil i bez souhlasu zákazníka.

4) Playpo si vyhrazuje právo okamžitého smazání profilů (ať už celého profilu, nebo jen jeho části či částí) , pokud má podezření, že zákazník užil fiktivní jméno, zkratku jmen a příjmení, profily s falešnými údaji, vulgárním textem, profily založené za účelem jiným než je než prezentace sportovních aktivit nebo sexu či jinak závadné profily. Za závadný profil je považován i profil, v němž jsou uvedené kontaktní údaje na uživatele (e-mailové adresy, telefon, Facebook, Skype, webové stránky, ...) mimo k tomu určená pole.

5) Playpo má právo kontrolovat a ověřovat obsah všech posílaných textů a údajů nebo grafických souborů, zda odpovídají právním předpisům a těmto VOP, a má také právo v případě nutnosti tyto údaje upravovat či smazat a profily zákazníků zablokovat, zneviditelnit, znepřístupnit a/nebo smazat.

VIII. Práva

1) Všechna práva na programy, servis, postupy, software, technologie, ochranné značky, obchodní názvy, vynálezy a všechny materiály patřící Playpo náleží výlučně Playpo. Playpo je vlastníkem všech autorských práv a licencí k použití výše uvedených práv. Použití všech programů a jejich obsahu, materiálů, ochranných značek a obchodních jmen je dovoleno výhradně pro účely vymezené v těchto VOP. Jakékoliv rozmnožování či šíření těchto programů, služeb, postupů, softwaru, atd. – pro jakékoli účely – je zakázáno.

IX. Odpovědnost

1) Playpo nekontroluje, zda jsou informace v profilech zákazníků či v jejich komunikaci bezpečné a správné. I když je to zakázáno, zákazníci mají možnost zadávat nepřesné údaje nebo používat Playpo aplikace pro nepřípustné či protizákonné účely. V případě nepřípustného či protizákonného použití Playpo systému Playpo nenese žádnou odpovědnost. Playpo garantuje, že bude usilovat o navázání kontaktů pro zákazníka, ale Playpo nezaručuje jistotu úspěchu. Playpo rovněž nenese odpovědnost za případy, kdy během smluvní doby zákazník nedokázal navázat žádné kontakty, nebo když se zákazníci, kteří kontakt navázali nedohodli na spolupráci.

2) Playpo není odpovědná za stálou, nepřetržitou dostupnost systému nebo za vypnutí, přerušení či zničení technických instalací. Kromě toho, Playpo především nenese odpovědnost za špatnou kvalitu přístupu k systému Playpo kvůli zásahu vyšší moci nebo jiným nekontrolovatelným událostem, především v případě selhání komunikačních sítí a kanálů. Playpo nenese odpovědnost za menší přerušení v poskytování služeb.

3) Zákazník tímto zbavuje společnost Playpo veškeré odpovědnosti, osvobozuje od nákladů a nároků plynoucích z poškození kvůli pomluvám, urážkám a narušení osobnostních práv jinými zákazníky, kvůli selhání služeb, kvůli narušení práv k nehmotným statkům nebo jiných práv. Každý zákazník také zbavuje společnost Playpo odpovědnosti a osvobozuje ji od nákladů a nároků plynoucích z narušení těchto VOP.

4) Zákazník bere na vědomí, že společnost Playpo je povinna zpřístupnit veškeré údaje uchovávané ve svém systému příslušným orgánům veřejné správy, stanoví-li tak právní předpisy.

X. Komunikace

1) Komunikace Playpo se zákazníky se uskutečňuje pomocí příslušného interního komunikačního systému nebo pomocí elektronické pošty. Zprávy od zákazníků pro Playpo je možné posílat pomocí elektronické pošty na adresy uvedené na internetových stránkách Playpo (například info@playpo.eu) nebo pozemní poštou.

XI. Změny VOP

1) Playpo má právo kdykoli měnit tyto VOP.

2) Playpo má právo doplňovat tyto VOP. Tyto změny nabývají účinnosti okamžikem, kdy se stávají přístupné online na webových stránkách společnosti Playpo. Pokračováním v používání služeb Playpo zákazník potvrdí svůj souhlas s doplněními. Playpo žádá zákazníky, aby si všímali změn a nejnovějších verzí VOP přístupných online na webových stránkách Playpo. Přítomnost zákazníka na internetových stránkách Playpo je podmíněna absolutním přijetím všech doplnění a změn.

XII. Závěrečná ustanovení

1) Tyto VOP a všechny právní poměry mezi zákazníkem a společností Playpo se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a případné spory budou řešeny před obecnými soudy České republiky. Smluvní strany se v souladu s §89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, dohodly na místní příslušnosti obecného soudu Playpo.

2) V případě, že některá ustanovení v těchto VOP se stane neplatným nebo neúplným, zůstávají zbylá ustanovení VOP platná a účinná. Neplatné nebo neúplné ustanovení bude nahrazeno nebo doplněno platným ustanovením, které nejvíce odpovídá zamýšlenému účelu.